Sugadintos ar dingusios prekės? Esame pasiruošę jums padėti.

 
 
Ką daryti įvykus incidentui:

Prašome nedelsiant atsiųsti mums užklausą el. paštu: claims@collicare.lt.

Užklausoje turi būti pateikta ši informacija:

  • Krovinio arba pakuotės numeris;
  • Incidento aprašymas;
  • Sugadintų / prarastų prekių bendras svoris;
  • Sugadintų prekių nuotraukos;
  • Komercinė sąskaita faktūra, nurodanti prekių vertę.

SVARBU:

Jei neturite visų dokumentų ar informacijos iš karto, juos galima pateikti vėliau.

Kas turėtų pateikti pretenziją?

Pretenziją turi pateikti šalis, turinti tiesioginį verslo santykį su „ColliCare“. Daugeliu atvejų tai nėra prekių gavėjas.

Tai reiškia, kad, įvykus nukrypimui, prekių gavėjas turi kreiptis į savo tiekėją. Tiekėjas tuomet susisieks su „ColliCare Logistics“.

Pretenzija pateikta „ColliCare“ – kas vyksta toliau?

Jūs gausite patvirtinimą, kad pretenzija buvo gauta. Įprasta nagrinėjimo trukmė – 14 dienų, tačiau procesas gali užtrukti tiek trumpiau, tiek ilgiau.

  • Jei jūsų pretenzija bus priimta, apie tai būsite informuoti raštu. Tuomet galėsite išrašyti sąskaitą nuostolių kompensavimui.
  • Jei jūsų pretenzija bus atmesta, taip pat gausite raštišką pranešimą. Visada pateiksime paaiškinimą, o visa dokumentacija bus grąžinta.

Jei nesutinkate su mūsų sprendimu, ginčas turi būti pateiktas raštu ir pagrįstas

Kada pateikti pretenziją?
  • jei krovinio žala matoma: nedelsiant (iš karto po pristatymo), vėliausiai per 7 darbo dienas.

  • jei krovinio žala nematoma (žala aptinkama po krovinio išpakavimo): pranešti per 7 darbo dienas.

  • jei žala aptinkama po duotojo termino: įrodinėjimo tvarka yra atvirkštinė – klientas turi įrodyti, kad krovinys buvo sugadintas jį gabenant.

Kokia yra gavėjo atsakomybė?
  • Patikrinti prekes ir įsitikinti, kad pristatytas teisingas prekių kiekis prieš pasirašant gavimo dokumentą.
  • Bet kokie neatitikimai kiekyje ar matomi pažeidimai turi būti pažymėti dokumente, nurodant datą ir parašą.
  • Jei pažeidimai pastebimi nuėmus pakuotę, prašome nedelsiant atsiųsti mums rašytinį pranešimą, geriausia – per 7 darbo dienas (sekmadieniai ir šventinės dienos neįskaičiuojamos).
Force majeure

Už įvykius, kurie laikomi force majeure – t. y. ypatingas, nuo mūsų nepriklausantis aplinkybes – „ColliCare“ neprisiima atsakomybės.

Pavyzdžiui: ekstremalios oro sąlygos ar gamtos stichijos, tokios kaip potvyniai.

Kas laikoma paslėpta žala?

Žala, kuri nepastebima iki kol pakuotė nėra išpakuota, laikoma paslėpta žala.

Dažnai būna sudėtinga tiksliai nustatyti, kada ir kur transportavimo metu įvyko pažeidimas, todėl taikomas standartinis 25 % kompensacijos dydis.

Svarbu pažymėti, kad šis standartas turi išimčių.
Jei prekės buvo netinkamai supakuotos, gavėjas nusprendžia nedalyvauti pristatymo metu ar įvyksta panašios situacijos, pretenzija bus visiškai atmesta.

 

Turite klausimų dėl pretenzijų?

camilla
Susisiekite
Camilla Skjervold
CMO - Chief Marketing Officer
+47 450 22 947
Jūsų el. pašto adresas bus saugomas ir naudojamas tik su Jūsų užklausa susijusios komunikacijos tikslais. Mes nesidalijame Jūsų informacija su trečiosiomis šalimis.

Aktuali informacija

INCOTERMS ® 2010

Incoterms® 2010 – tai įvairių pristatymo sąlygų aiškinimas. Svarbu žinoti, kad Incoterms® 2010 nėra įstatymas, o dokumentas, nustatantis rizikos (nuostolių), atsakomybės (įsipareigojimų) ir mokėjimų pasiskirstymą tarp šalių.

Norvegijos krovinių vežimo keliais įstatymas
Šis teisės aktas daugiausia taikomas vidaus kelių transportui.

NSAB (Šiaurės šalių ekspeditorių asociacijos bendrosios nuostatos)
NSAB yra susitarimų sistema, patvirtinta Šiaurės šalių ekspeditorių asociacijos.

CMR konvencija (Tarptautinio krovinių vežimo keliais sutarties konvencija)
Ši konvencija pagrindžia galiojančius teisės aktus ir yra patvirtinta visų Europos valstybių. CMR konvencija taikoma jūrų, kelių ir oro transportui.

Norvegijos jūrų kodeksas
Norvegijos jūrų kodeksas reglamentuoja laivybą ir jūrų transportą. Šis įstatymas daugiausia nustato privačios teisės klausimus, susijusius su laivais bei krovinių ir keleivių vežimu jūra.

Neradote to, ko ieškojote?