Gaukite sąskaitų faktūrų ir mokėjimų apžvalgą

Čia rasite visą reikiamą informaciją apie sąskaitas, mokėjimo būdus ir kur rasti savo atsiskaitymo duomenis.
 

Kur galiu rasti savo sąskaitas faktūras?

Sąskaitas galite pasiekti tiesiogiai klientų portale „eCare“. Prisijungę galėsite peržiūrėti, atsisiųsti ar tvarkyti savo sąskaitas.

Kaip galiu apmokėti sąskaitą?

Siūlome kelis mokėjimo būdus, įskaitant banko pavedimą. Mokėjimo duomenys pateikti sąskaitoje faktūroje. Jei reikia papildomos pagalbos, kreipkitės el. paštu: finance@collicare.lt.

Klausimai dėl apmokėjimų

Jei turite klausimų dėl išrašytos sąskaitos, susisiekite su mumis el. paštu: finance@collicare.lt.

Prašome nurodyti sąskaitos numerį savo užklausoje.

Jei turite pretenzijų dėl sąskaitos, jos turi būti pateiktos ne vėliau kaip per septynias dienas nuo sąskaitos išrašymo datos.

 

Dažniausiai užduodami klausimai apie sąskaitas ir mokėjimus

 
Kur galiu rasti savo sąskaitos duomenis?

Visos sąskaitos faktūros yra pasiekiamos klientų portale „eCare“. Prisijunkite, kad galėtumėte peržiūrėti ir atsisiųsti tiek ankstesnes, tiek naujausias sąskaitas.

Ką daryti, jei negavau sąskaitos?

Jei negavote sąskaitos, patikrinkite savo el. pašto nepageidaujamų laiškų (angl. spam) aplanką arba prisijunkite prie klientų portalo „eCare“, kad ją atsisiųstumėte. Taip pat galite kreiptis pagalbos el. paštu: finance@collicare.lt.

Kas nutinka, jei pavėluoju sumokėti?

Pavėluotas mokėjimas gali lemti papildomus mokesčius arba paslaugų teikimo sustabdymą. Jei susiduriate su mokėjimo sunkumais, kuo greičiau susisiekite su mumis el. paštu: finance@collicare.lt.

Kaip pateikti pretenziją dėl sąskaitos?

Jei manote, kad sąskaita yra neteisinga, prašome kreiptis el. paštu finance@collicare.lt per 7 dienas nuo jos gavimo. Būtinai nurodykite sąskaitos numerį ir pateikite ginčo detales.

Neradote to, ko ieškojote?